Thursday 28 June 2007

Hello Sweden!



Im back. Hej Sverige! Jag är förvirrad och jag förstår mig inte på det här landet över huvud taget. Att jag bor i en resväska, sover på en soffa samt att min flickvän är i ett Harry Potter-slott tusen mil härifrån kanske bidrar. På vägen hit har jag hunnit med både kungadömet Bahrain och one night in London och jag är helt förvirrad och vägrar att acklimatisera mig här. På något sätt ska jag lyckas stanna i Sverige till slutet på augusti. Det kommer bli hur spännande som helst detta. Fortsättning följer.

2 comments:

Anonymous said...

Vafalls??! Och här sitter man i en singel-etta på hornsan och bara väntar på aatt få smeka en kopp shai med globetrottern! Slå en plung, eller inte.. insh allah min vän.. insh allah..

Indigopappa said...

Allt har sin tid :)