Saturday 14 July 2007

Herre min je vilken vecka

I måndags var jag helt inställd på att jag skulle jobba på Skansen resten av sommaren, bizniz as ushall liksom. Men skinnkepsen jag skulle burit på Älvrosgården blev för mycket. Plötsligt såg jag allting klart och sa upp mig. Jag tror att det var ett av mina klokaste beslut på länge. Dagen efter anställde jag 1 person till min kulturhistoriskt korrekta bizniz. Ja jag säger då det...

Nu är jag dock så trött efter alldeles för många dagars gärdsgårdsbyggande att jag, tex, försöker tappa upp ett bad utan att sätta i pluppen i hålet. Svårt att fylla badkaret då haha. 3 kvällars öldrickande där jag hela tiden gått ut med mottot "en öl, bara en öl" vilket såklart aldrig funkar, kan också spela in. Och nu ska jag snart hooka upp med Emil och vandra iväg till Carros födelsedagsfest. Plikten kallar haha. Men imorn ska jag vara ledig. Har planerat in en msn-date med Towan. Vad gör man inte för kärleken...

No comments: