Saturday 21 July 2007

So far so good

Det här blir någon sorts bildkavalkad från sista veckorna i Chiang Mai och Bangkok, till nu och Stockholm. Vet dock inte om jag är mer eller mindre förvirrad nu. Ena dagen bodde jag i Chiang Mai, nästa dag sa jag upp lägenheten och åkte till Bangkok med Towe samma kväll. Och nu är jag här, och snart i UK. Hej vad det går...












Midsommareld och Eliza bland iskalla klippor, Huvudskär

























Den bisarra nöjesparken Dreamworld utanför Bangkok











Lady T i en sockersöt Lovegarden på Dreamworld










Snowland, Dreamworld. Vad gör man inte för lite artificiell Nordpol?


























Jepp, det är snö, och det är första gången i sitt liv dessa kids kramar en snöboll.










Reggae district, Chiang Mai













Den fascinerande utsikten från min lägenhet i Chiang Mai.













No comments: