Saturday 17 March 2007

Svenska flickan


Igår var det dags för tanda-gnisslan och tårar när Maria och Helena skulle vidare på sin simple life turné. De kom hit för ett par veckor sen, ockuperade ett våningsplan i mitt hus och vägrade flytta ut.

Kvällen till ära ordnade de hur som helst en avskedsmiddag med live show. Ni kan själva se på bilden hur fascinerade de blir över thailändskornas pingiskunskaper.
Ett antal timmar senare, jag är inte riktigt säker på hur det här gick till, vi rullade iaf runt i Chiang Mais onda områden på nån slags råttsafari och lyckades också på något sätt få tre vildhundar att jaga oss hejvilt längs med gatorna.

Kvart i sex i morse vaknade jag. Sex gick bussen till Burma. En minut i sex tvärnitade jag el mopedo utanför aracade bus station. Resan var fantastisk och på den konstiga gränsmarknaden köpte jag knark och uppstoppade chimpanspenisar som jag ska exportera till japan med stor vinst. Nu ska jag sova.

1 comment:

Anonymous said...

tjolahopp
är det din syster på bilden?