Friday 23 November 2007

Snack in a pot









England, snabbmatens mecca. Jag håller på att prova mig igenom hela sortimentet av snabbmat, allt som finns att uppbåda i detta land. Här är dagens lunch, potatismospasta (?) med ostsmak. Yummy. Jag och Towan hittade för ett tag sen dessa små paket där man bara tillsätter varmt vatten och vips så står det något fasligt på bordet. Det här smakade... nej fy fan. Ät det inte.

Jag brukade laga mat en gång i tiden, men det var innan GAP, innan QP. Nu upprepar jag dessa ord som ett mantra. GAP, QP, GAP, QP... såklart har jag inte tid att laga mat längre. Men kolla in siten snart. Jag uppdaterar. Den blir så gullig så ni anar inte. Och läs QP-bloggen också! Nu ska jag till posten, ett lass paket väntar på att bli skickade till Sverige. Ses.

No comments: