Tuesday 30 January 2007

till slut, en studio!



Imorgon byter jag adress för 18e gången på ett halvår, men nu blir det mer permanent. Största huset jag någonsin bott i blir mitt i 6 mån för en löjligt billig penning, och jag får äntligen min efterlängtade ateljé att husera i! Imorse gick första flyttlasset (det är helt sjukt hur fort jag samlar på mig prylar).
Fröken real estate hjälpte till att köra med sin stora SUV, imorgon ska jag på thailändskt lasta el mopedo överfull med de sista prylarna och kuska tvärs över Chiang Mai.

I måndags var jag hos Steve, den konstintresserade o totalt neralkade barägaren, och lämnade lite dukar. Han har en stor bar och vill ha allt jag gör, så jag antar att jag kan hålla mig sysselsatt ett tag framåt.

Denna veckas favoriterkonstnärer:
Max Ernst samt René Magritte. Ja, Dadaisterna, Pablo P och det härliga 20-talet finns där, hela tiden.
Pretto pretto prettooooooooooo!

No comments: