Thursday 20 September 2007

Gissa vad? Jag packar.

Igen. Snart flyttar jag och Towe. Igen. Forhoppningsvis ar detta sista flytten innan vi har en egen lagenhet. Jag kraks pa att flytta just nu. Ikvall byter vi Malin och hennes pojkvan Tom i Harold Wood mot kusin min Anna och hennes pojkvan Antonio i Finsbury Park. Ostra London mot norra alltsa, och imorgon far vi ANTLIGEN en egen lagenhet nar Anna och Antonio sticker till Mexico och vi tar over hemma hos dem.

Vi har blivit extremt val omhandertagna har. Det kanns som att ha varit hemma hos farmor eller mormor. Vi har blivit itrugade mangder med mat, kakor, te och kaffe, bilturer till parken, ombonad hemkansla och stora tjocka tacken att sova i. Jag vet inte hur det ska ga till att overhuvudtaget kunna atergalda detta. Tack Malin och Tom. Ni har uppfyllt ert arsbehov av goda garningar. Ni leder over Moder Teresa med hastlangder.

No comments: